slide show

Water

Nu har jag varit och fotat igen (hemma den här gången också.) Det blev tema vatten! Man kan göra så mycket med bara ett glas och lite vatten. Riktigt fint blir det ju också. ♥

Det är redan ganska sent på kvällen/natten nu så jag ska nog ta något gott att äta och sätta på en mysig fredags film. Vet inte riktigt vilken det blir, men en bra måste det bli!
Imorgon är det lördag, och jag hade tänkt att ta mig ut och springa lite. Måste förbättra min kondition och komma i form.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: anonym

fan vad du e bra på att fotografera :)

2010-08-24 @ 21:44:19
Postat av: elin rodestrand

himlans vad duktig du är på att fota!

vilka inställningar har du när du fotar vattenbilder?

kram!

2011-03-02 @ 10:29:30
URL: http://elinrodestrand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0