slide show

Spindlar = bläh

Hej igen! ♥

Nu har vi kommit hem och spelat in lite videobloggar/musikvideos på min dator. Tänkte lägga upp en eller två filmer när vi sjunger så ni får höra lite, fast lite senare för min dator fick just slut på batteri, men kommer ladda den snart! :) Många har ju frågat om jag kunde spela in när jag sjöng och sedan lägga upp det, så nu kommer det äntligen komma upp, fast när både jag och Micki sjunger (men vi har delat upp låten.)

Idag så var vi ju på stan ett tag. Vi åt, kikade runt lite och träffade på några vi kände. Vi träffade bl.a en söt tjej som heter Merima och hon sa att hon såg Sean Banan, och jag bara "VAAAAAART?" haha!
Sedan när vi skulle hem igen och öppnade porten till Mickis trapphus så blev jag galen.. Jag såg nämligen en rätt så stor spindel på marken, och den satte sig fast där bak på Mickis jacka och jag började skrika. Hon försökte kolla bakom sig var den var men såg den inte. Till slut såg hon att den flög i luften ba "wiiiiiiiiii" hon tog av sig jackan och skakade av den på mig. :(

Haha, idag tror jag att jag har skrattat mest. Massa kärlek till er, hörs senare med lite bilder! bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0