slide show

Shoes

Jag har lite problem här. Jag vet inte vilka skor jag ska välja.. Jag tänkte först köpa dom där klackarna som jag var så förtjust i men dom fick jag inte köpa pga att jag inte skulle ha dom hela sommaren. Men nu har jag faktiskt letat lite på olika affärer på internet och såg plötsligt dom här snygga sneakersen från Stadium! Fast jag vet inte vilket par jag mest vill ha, för alla är så himla snygga (enligt mig, men jag har ju en egen konstig smak på kläder och skor)^^ Så jag tänkte fråga er om hjälp!

 

Vilka tycker ni är snyggast och tycker att jag borde köpa?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen av dom .

annars 199

2010-03-23 @ 10:34:54
Postat av: linda ♥

Fina skor! skulle du kunna berätta vad heter typsnittet du har i din header? :) Kram♥

2010-03-23 @ 12:30:42
URL: http://fotoavlinda.blogg.se/
Postat av: Joanna

dom längst ner :)

2010-03-23 @ 20:18:07
URL: http://llundstroom.blogg.se/
Postat av: maria

skorna längst ner! :)

2010-03-24 @ 18:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0