slide show

Önskelista 2010


Bara ungefär 3 månader kvar tills jag fyller år, då är det ju dags att börja önska sig lite saker! Blir ju 15 den 7 juli för er som inte vet. :)
Gud vad härligt att bli 15 egentligen! Då får jag köra moppe, gå på vilken film på bio som helst (skräck!!) m.m. 
Angående moped.. Jag tycker att det är sjukt onödigt att skaffa mopen när det bara är typ 2 år kvar innan man kan ta det vanliga "bil" körkortet. Liksom, en moppe kanske kostar 150.00 och körkortet 1.000. Då är det ju inte värt att åka på den i 2 år och sen börja köra bil.. Det är iallafall vad jag tycker!

Pussar, K.

Kommentarer
Postat av: Gabbe

naajs! ja fyller 16 den 11e juli! (h)

2010-04-02 @ 22:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0