slide show

Mörker

Jag vet inte varför jag skriver blogg såhär sent på natten, men jag är hemma hon Micki och har inget annat för mig. Vi båda sitter framför en varsin bärbar dator.
Förut, på kvällen så var det Earth Hour, och vi hade det riktigt mysigt! Vi gick och köpte Ben & Jerry's - Strawberry & Cheescake, sedan när vi kom in igen så spelade vi The Grudge spelet, på Wii. Och det var sjukt läskigt, eftersom det var från 16 år.. Men det var såklart innan timmen man skulle släcka ljusen.
Vi gick till Mickis rum och tände lite doftljus och satt och åt våran supergoda glass!
 
Så mysigt kan man ha det! Helt utan TV, dator eller några andra onödiga elektriska prylar! Det kan vara skönt att vila från sånt ibland, till och med när det inte är Earth Hour.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

hejsan :)



skulle du kunna hjälpa mig att vinna? :) isf, gå in på min blogg och klicka på länken =) thankyou:)

2010-03-28 @ 15:15:29
URL: http://eliassonss.blogg.se/
Postat av: w :)

sjukt fina ni är!(L).

2010-03-28 @ 16:24:03
URL: http://wiima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0