slide show

Lugn kväll

Hallå där kött och blåbär!
Idag slutade jag skolan halv 2, och sedan åkte jag hem direkt. Det är skönt att bara komma hem och koppla av efter skolan.
Jag har spanska läxa tills imorgon, ett häfte som vi skulle fylla i. Och jag glömmer såklart häftet i mitt skåp på skolan.. :(

Varmt och skönt är det ute idag! All snö har farit bort! :D

Nu ska jag gå och sätta mig på balkongen med te och en bok i handen! Asyl heter den, en fortsättning på den sanna historien Gömda. Har någon läst böckerna? Dom är grymma enligt mig. Rekomenderar dom verkligen!

 

Ses senare! ♥


Kommentarer
Postat av: bikiiiini :D !

röstade precis på din bikini, så söt! :)

så snälla rösta på min också :) ?



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=JusAOrUtm3cZrujunukJ9zFX#bikiniGallery

2010-03-30 @ 20:01:12
Postat av: Filippa

Hej :)

Jag har röstat på din snygga bikini och vore jätteglad om du röstade på min, den hittar du genom att gå in på min blogg! ;)

2010-03-30 @ 20:34:12
URL: http://filippafuxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0