slide show

Foto dag!

                                                                                     Jag idag!

Stickad kofta - Ginatricot, Klocka - Ur & Penn, Halsband - mammas, Svarta leggings - Ginatricot, Vitt linne - Veromoda.

Hej på er!
Har inte hunnit blogga idag pga att jag och Micki skulle ut och fota. Vi vaknade vid 8, eller iallafall jag (kunde inte sova..) Sedan gick vi och åt frukost och började sminka oss osv. När vi var klara med det så åkte vi hem till mig så att jag skulle få byta om och hämta kameran, och nu är jag hemma med en massa "modell" bilder som jag lägger ut senare! ;)

Kommentarer
Postat av: kristina

fan vad söt du är :)

2010-03-14 @ 18:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0