slide show

Film dax!

Sitter i mitt rum. Det är kallt. Jag har tråkigt. Jag är ensam.

Som tur är så har jag en stor kopp med varmt te. Det värmer! Har funderat på att sätta på en film nu, men har inte bestämt mig för vilken. Det är jätte många som tipsar mig om bra filmer men jag är inte riktigt säker.. Har skräck och komedi att välja mellan. Vad tycker ni? Ge mig förslag på den bästa filmen ni har sett!

 

Imorgon kommer jag nog bara vara hemma och göra hemma sysslor.. Måste diska och handla mat för det första :| Sen får vi se om vädret blir bra så kanske jag drar till himpa med vännerna eller något!

 

Såhär ser det ut på kvällen. Mysigt!


Kommentarer
Postat av: joanna

Dont mess with the Zohan om du inte sett den :)

2010-06-14 @ 23:33:05
URL: http://llundstroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

a walk to remember!

2010-06-15 @ 10:17:23
Postat av: frida

feel the niose, är sjuktbra!

om du gillar musik, typ reaggaton hehe:)

2010-06-17 @ 11:26:45
Postat av: sandra

vad är himpa:p?

2010-06-17 @ 14:10:59
URL: http://sandrameriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0