slide show

AntiVJ


Här är en video som jag har tänkt att lägga upp väldigt länge, men har aldrig fått tag i den. Men här är den.

Det var en kväll då jag skulle sova över hos Micki, för kanske 1 och en halv vecka sen. Vi hade hört att det skulle vara stora bashögtalare med en massa ljus osv. Varför inte tänkte vi? :) Klockan var 23.00 och vi gick ut för att kolla på den där saken då. Och jag tror nästan att det är det coolaste och häftigaste jag har sett i hela mitt liv.

Videon är ganska lång, 10 minuter, men tro mig, det är så värt att kolla på den! Tänk er att stå där live och kolla. Det var en jävla känsla kan jag säga! Kolla på den! Ni kommer inte ångra er, och det blir mycket härligare med bas!

Kommentarer
Postat av: ♥sandra♥

coolt,men jag orkar inte se hela. Bara en bit.

2010-06-08 @ 16:34:07
URL: http://sandrameriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0