slide show

The grudge

Hej!

Just nu sitter jag hemma hos Micki och kollar på The Grudge 2 på kanal 5. Micki är inne i badrummet och duschar så nu sitter jag här ensam i hennes rum och är rädd.. Igår var det The Grudge 1 och jag och Micki webbade med varandra och så fort jag gick från datorn och skulle göra något så sa hon att det var en massa saker som syntes i min webbcam. :o Sen helt plötsligt såg hon en hand och hon svor på allting att det var sant. Börjar faktiskt tro att det spökar hemma hos mig.. :|

Idag var det hur varmt som helst, precis som dom hade lovat. Badade nästan hela tiden, från klockan 2 till halv 7. Åt och sånt emellan såklart men annars var vi bara i vattnet, hur skönt som helst.
Tror att vi ska dit imorgon också, vi får se helt enkelt.

På onsdag fyller jag år! Det visste ni inte va :D Och nu på måndag så ska jag och Micki fira mig hela dagen för på onsdag, på min födelsedag åker hon till Göteborg :(, får se vad hon har hittat på!


Kommentarer
Postat av: issaa

sv; okej, tack :)

2010-07-04 @ 00:18:10
URL: http://isabellalindgren.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack så mycket ! :D

Din blogg är as fin!!!



Har du haft det bra idag då? :)



Kram <3

2010-07-04 @ 01:27:15
URL: http://idaslund.blogg.se/
Postat av: Janna

Jag åker oxå till göteborg på onsdag :)<3!

Hoppas du får en bra dag på onsdag iaf gmn <3

Ily <3

2010-07-05 @ 16:17:27
URL: http://anjeliquas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0