slide show

Sallad


Det här är min middag ikväll!

Mamma har åkt till Finspång över natten så jag är hemma själv. Orkar inte göra någon mat så fick bli en snabb sallad. Var inte hungrig så det funkar!

Sedan jag skrev sist så har jag inte gjort något alls. Allt är tråkigt, alla är bortresta, vädret suger. JO! jag gick till Hageby Centrum en sväng. Fast kom hem kanske 15 minuter efter för det var inte alls kul.
Nu ska jag nog se vad som finns på tv, om det inte är något som nöjer mig så kollar jag på en film!

Ni får en låt utav mig. Kändes länge sen. Kram! ♥

Enrique Iglesias - Heartbreaker


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Är tillbaka efter min "bloggpaus"!



Kram

2010-07-09 @ 23:31:00
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0