slide show

Nattmat

Nu har jag gjort nudlar! Och gissa vad jag ska äta dom med.. Kina pinnar, haha kommer nog gå åt helvete. Önska mig lycka till iallafall. :D

 

Jag älskar nudlar, för er som inte visste!

Jag har min balkong dörr öppen och det är en massa syrsor som låter utanför. Helt sjukt jobbigt men ändå rätt mys.

När jag har ätit upp så ska jag sätta på någon bra film, har inte kommit på vilken ännu men den första som kommer upp i mitt huvud blir det!

Imorgon är det utebio kom jag på! Eller idag (klockan har passerat 12). Way to go heter filmen, kollade trailern för en stund sedan och den verkade inte vara sådär jätte bra men jag går dit ändå. Träffar alltid på en massa trevligt folk ;) Hoppas älskling kommer..

Kommentarer
Postat av: Sannaa

kan du vara snäll o rösta på min bild här?



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=6877

2010-07-15 @ 23:38:33
URL: http://sannanejmeddin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0