slide show

Jag-kan-inte-sova

Day N Night - Kid Cudi, David Guetta remix

 

Alltså jag kan inte sova.. :( Jag har ont i huvet också, konstigt, har suttit vid datorn hela kvällen, sen jag kom hem. Sitter och lyssnar på denna fräscha låt, as bra enligt mig! ÄLSKAR David Guetta!

Ingen är rolig på msn heller.. Vad ska jag ta mig till?

 

Jag är lite sådär egen värld just nu, blir alltid lite hyper mot natten..

 

Jaja, ska nog försöka sova nu, för jag är jävligt trött. Vill bara säga en till sak. Idag, 21/7 har jag och min älskling varit tillsammans i en månad! Grattis till oss! :D


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: kajsaa!*

vad gulligt. grattis till er!

2010-07-21 @ 11:53:04
URL: http://flikkbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis :D

2010-07-21 @ 15:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0