slide show

I'm in!

Hello!

Nu har jag precis ätit en mycket sen middag, hehe. Typ någon konstig thai grej med sallad som jag gjort själv.. ;)
Smarrigt! Har varit ute hela dagen, eller sen klockan 4 - 5 typ. Jag var med blandannat Becca, Merima, Donna och Johannes. Vi var i Folkparken och sedan var jag och Donna på stan en stund, efter att alla hade åkt hem. Mys.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Kanske ser en film eller ja, hittar väl på något.

En söt bild på mig och mina älsklingar. Bilden är tagen från grillkvällen.


Kommentarer
Postat av: Donna

hihi a det va mys <333 länge sen man bara tog en såndär soft kväll istället för att komma hem as sent o va helt sönder

2010-07-31 @ 12:08:47
Postat av: anonym :P

hmm så du va me kuungen johannes han är föör bra bara han är världens coolaste kille också;O <3

2010-08-02 @ 23:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0