slide show

Home

Är nu äntligen hemma efter en lång dag i solen. Jag, Micki och Becca har varit i Himpa med 2 andra lite mer omognare killar.. ;) Jag badade lite och åt en massa slush! Jag älskar slush, godare än alla glassar i världen.
Efteråt så cyklade allihopa ner till stan och käkade på McDonalds, och Johannes (en av dom "mogna" killarna) bjöd alla, sjukt snällt! :) Sedan så stack vi till Klockaretorpet och var hemma hos Becca en stund, och jag fick träffa min älskling. Har inte sett honom på länge. Älskar dig bebis!

Lite sådär söt bild från igår..

Nu ska jag göra lite te och svara på kommentarer. Kommer upp ett inlägg med den hetaste musiken enligt mig. Kolla det snart! Xoxo.

Kommentarer
Postat av: matilda

Vart har du köpt den där tröjan/linnet XD

sjuukt fin=)

2010-08-04 @ 17:22:16
Postat av: nickita

sjukt söt bild :)

2010-08-15 @ 22:06:14
URL: http://nickitaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0