slide show

Hemma dag

Hej!

Har suttit inne hela dagen idag. Inte gjort någonting, bara kollat på film, Dear John ni vet? Gud så sorlig den var, var tvungen att gråta. :( Egentligen brukar jag aldrig gråta till sorliga filmen men nu har jag börjat göra det oftare, vet inte varför. Grät till Last Song också. Hm.

Jag idag iallafall!

Vädret är inte alls bra. Bara målnigt, men ändå ganska varmt. Ingen vill träffas, och Becca bor för långt bort. Micki är i Göteborg så jag kan inte göra så mycket än att sitta hemma och lyssna på musik samt äta jordgubbar.
Funderar på att röra på benen lite senare och gå till Hageby Centrum.

Kommentarer
Postat av: kajsaa!*

det är helt normalt att gråta till " the last song" men laddade du ner " dear john" eller?

btw: älskar dina bilder.

2010-07-11 @ 00:30:36
URL: http://flikkbarn.blogg.se/
Postat av: johanna

ser du på film på nätet, vilken sida isåfall?? kan du inte länka den?

2010-07-14 @ 15:31:24
Postat av: joachim

fan va snygg du är :O

2010-07-15 @ 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0