slide show

Haircut

Nu har jag klippt mig och så sen jag skrev sist. Jag vet inte om jag blev sådär jätte nöjd, helt OK blev det. Det blev ganska kort, och jag som vill ha långt hår. Men hoppas det växer snabbare nu när jag klippt! Visar bild på hur det blev imorgon.

Jag hittade en ganska stor ram hemma hos mig för några timmar sedan, och jag kom på en ganska smart idé! Jag håller på att lägga in en massa kort på när jag var liten och bilder som jag tagit den senaste tiden. Ni får se resultatet när jag hängt upp den på min vägg! Hoppas på bra resultat!


Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Family guy som är mitt favorit program(!) och äta tacos! Har inte ätit middag idag så blev sugen på lite mat, halv 12 på natten.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0