slide show

Flower



Godmorgon allihopa.

Sovit gott? Inte jag, eller jag somnade 4 och vaknade 11, känns som att jag inte har fått tillräckligt med sömn, men det tar jag igen. Snart ska jag hoppa in i duschen och stå där ett tag. Har fortfarande inte duschat sen igår så jag har en massa klor på kroppen. Fast först måste jag äta frukost, det låter som att det är en motor såg här i mitt rum, alltså min mage.

Det är riktigt fint väder idag men jag orkar inte gå ut.. Måste tänka igenom massa saker så jag stannar hemma och har det bra, typ. Istället kan jag kanske passa på att fixa en ny header, skulle inte det var riktigt bra? Har haft min jävligt länge nu känns det som, behövs lite variering.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0