slide show

Blev nog för sent igår..

Vaknade för ungefär 30 minuter sedan. Var så jäkla trött innan att jag beslöt mig för att ta en tupplur. Tror nog att jag var uppe lite för sent igår. Somnade vid 4-halv 5 och vaknade 11 som jag sa tidigare så jag var sjukt trött på dagen men nu har jag nog tagit igen det! Fast nu undrara jag hur jag ska kunna somna om sen igen..? :|

Jag just nu, sliten!

Gjorde just en snabb fika på 2 mackor och lite flädersaft och några Ballerina kladdkakor. Funderar på att sätta på en film på datorn om en stund. Får se vilken det blir!

 

Godnatt sötisar.




Kommentarer
Postat av: sandra

när skulle jag få min headr?,när jag vann den dära tävlingen?

2010-07-09 @ 11:58:33
URL: http://sandrameriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur mycket bruka du voffla dit hår ? :) jag tycker de är sjukt snyyggt :D de hade varit kul om du skriver eller visar video hur du gör :)

2010-07-09 @ 16:26:07
Postat av: sandra

vilken sida ser du film på???

kram, din blogg är grym! :]

2010-07-14 @ 15:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0