slide show

Bilder från dagen

Efter att vi ätit på GB så gick vi en runda på stan och kollade på lite olika saker. Jag kollade på en iPhone och lite kamera objektiv.

Efter det köpte mamma och Niklas en varsin glass på McDonalds medans jag köpte en as god svalkande slush. Tycker att det är så mycket godare än glass, och det spelar ingen roll vilken glass, slush kommer alltid först! Vi satte oss iallafall vid sol stället mitt i stan, sjukt mys.

Efter det gick vi upp en snabbis till mammas lokal och fixade små saker sen stack vi hem.
Just nu är mamma och Niklas i Hageby Centrum och köper en glasstårta eller något liknande. Något gott som är till min födelsedag iallafall.

Vid klockan 8 ska jag bege mig till Centralbadet och träffa min kära vän Becca, och sen blir det POOLPARTY! :D

Kommentarer
Postat av: alexandra

jättefin bilder!

2010-07-07 @ 23:18:03
URL: http://randomabilder.blogg.se/
Postat av: rebecca

jätte fina bilder ju :)

vart har du köpt skorna på bilden?

2010-11-22 @ 16:37:47
Postat av: mikaela :)

Vart har du köpt skorna som du har på bilden ? :)

2011-02-05 @ 15:30:08
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0