slide show

Almost night..

Hola!

 

Förlåt för en riktigt låg uppdatering idag, men jag har inte haft något att skriva om, inte nu heller för den delen. Men kvalitet före kvantitet fick jag lära mig av Isabelle!

 

Jag idag!

Idag har jag bara varit hemma och inte gjort något.. Det har regnat och åskat. Typisk sommar dag typ. Gick en sväng till Hageby C och köpte hår klämmor! Är i stort behov av dom, hela tiden. Och jag ska jämt tappa bort dom.

Angående idolbilden. Fick en kommentar där det stog att jag inte var tillräckligt känd för att få idolbilder. Alltså det är ju inte jag som har sagt till Amanda, Jennifer och Lars att göra bilden eller hur, och nej, jag vet att jag inte är känd, inte ens i närheten, men det är ju kul att någon tycker om mig så att man gör en idolbild.

Nu blir det film och popcorn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kvlitet före kvantitet,... isabelles??:)

2010-07-13 @ 23:27:42
Postat av: elsa

vad vill du jobba med??

2010-07-14 @ 17:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0