slide show

5 juli 2010

Hello!

Sitter hemma hos Mickis mamma med Micki och hennes kompis Elin. Imorse fixade Micki frukost till mig och gav mig en present i förskott, 2 bh toppar och ett linne med öppna sidor. Visar bild när jag kommer hem igen :)

Snart ska jag, Micki och Elin gå ut och äta friterad mat på Spicy hot. Sjukt vad livet är bra!

Nu hinner jag inte skriva något mer för jag ska ta på mig bikini och lite kläder, sen ska vi ut och äta och efter det drar vi till Himpa och badar! Vädret är underbart.

Tusen pussr och kramar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv mer:):)))

2010-07-06 @ 19:08:09
Postat av: belma

Jätte fin o intressant blogg! :) me like ;)

2010-07-06 @ 20:01:13
URL: http://belmahasanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0