slide show

Vilken sovmorgon jag fick..

Godmorgon allesammans!

Vaknade just av att Nina ringde. Hade världens finaste dröm, och den bara försvann! Haha. :( Ville sova längre, men lyckas inte somna om nu. Och nu tvingar hon mig åka till stan såhär tidigt också(!?) Nej men det blir skönt, vi ska äta frukost i stan, sätta oss på ett fik eller något liknande.

Ska hur som helst gå upp nu och fixa mig. Ikväll ska jag och Nina till Bosniska klubben på en liten fest kan man kalla det. Eller det kommer såklart bli en stor fest, alla bosnier och en massa andra kommer dit. Det kommer vara några som uppträder och efter det kan man dansa och mingla runt. Ninas farmor kommer jobba där, så hoppas vi kommer in gratis, annars kommer det kosta 150 kr för alla.

Och förresten, vi skippar "det här åt jag idag - 30 dagar". Det var ändå inte så intressant att veta, eller? Jag skriver hellre ett långt inlägg om "vad är kärlek för mig" ikväll.

Nu ska jag upp och klä på mig, sen rör jag mig mot spårvagnen! Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötis !

Var det någon speciell person du drömde om eller ett ställe etc. Kul o veta ba eftersom de tydligen va '' världens finaste dröm '' enligt dig :)

2010-12-11 @ 11:02:10
Postat av: Anonym

herre min gud vilken skillnad det är på dig nu och din förra blogg.

det är sant att nina har förändrat dig. fast inte på ett dåligt sätt alltså!

men hon har förändrat dig. :)

2010-12-11 @ 11:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0