slide show

Vad är kärlek för mig - 30 dagar

Hej där, här kommer inlägget som skulle kommit upp igår.

Tänkte berätta vad kärlek är för mig, följer "30 - dagar" listan. Jag kör på direkt.

Kärlek för mig är att kunna lita på varandra, att kunna umgås hur mycket som helst utan att tröttna och att verkligen gilla den man är med. Man ska vara trogen, det viktigaste. Man ska kunna ligga och kolla på samma film hela tiden, kunna lyssna på låtar som man aldrig tröttnar på, bara för att ligga där och kolla på varandra. Kärlek är när själen finner sin kontrapunkt hos någon annan.
Varför är det så lätt att misstolka sexuell attraktion med en förälskelse? För mig är det iallafall två helt olika känslor men de känns så lika ändå. Men det är fortfarande inte samma sak. Man ska vilja kunna få tänka på att leva med en och samma männsika resten av sitt liv. Man ska kunna dö för den personen, vara beredd på att lämna allt.
Kärlek handlar om ett sammarbete mellan 2 personer, som innehåller egenskaperna "ge" och "ta".
Hur ska man kunna sätta ord på kärlek egentligen? Det finns så många olika slags typet av ordet kärlek. Man kan älska sin familj, ett ställe, en bästa vän, någon man är kär i eller helt enkelt vad som helst.
Jag förknippar kärlek med lycka och även sorg. När det pirrar till i hela ens kropp, det nästan ilar.

Fan, denna lista kan bli hur lång som helst. Men jag väljer att kortfatta allting. Nu till min fråga, vad är kärlek för just dig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du lägga in steg för steg tofsarna snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrT? :D

2010-12-12 @ 17:14:57
Postat av: zanela

När du klippte dig.. hur sa du att du ville klippa dig? Din klippning är sjuktfin. Skulle verkligen vilja klippa så.



btw , kan inte du nu ladda upp steg för steg för dina toffsar. Väntar på det sjukt. ;)

2010-12-12 @ 17:24:06
Postat av: frida

exakt det du skrev! :) <3

2010-12-12 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0