slide show

Uppdate

Hej på er!

Förlåt för den sjukt låga uppdateringen men har inte varit hemma på hela dagen, förutom när jag skulle hem och byta skor. Men nu är jag hemma iallafall och kan uppdatera lite.
Jag är hur hungrig som helst, alltså det finns inga ord och jag har heller inte ätit något alls idag. Bara en tugga av en cheese burgare och lite fanta, ingenting annat. Så jag ska gå till köket strax och fixa ihop någonting så jag blir mätt iallafall.

Jag och Nina gick på bio innan också, såg en film som heter Easy A, någon high school film. Den var faktiskt rätt bra. Älskar att gå på bio, speciellt dom dagar man inte har någonting alls att göra.

I bio salongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0