slide show

Sovmorgon

'
Jag just nu, Trötttttt.

Idag har jag sovmorgon, varje onsdag. Så himla skönt, fast än jag vaknar samma tid som vanliga dagar, men man slipper stress och hinner göra det man ska. Jag är typ helt klar, ska bara lägga volym i håret och borsta tänderna, sen ska jag gå till spårvagnen! Hoppas den inte är lika sen som igår. Stog ute i 30 minuter och väntade på att den skulle komma, och kom 20 minuter försent till skolan också.. Hm.

Nu ska jag göra mig klar. Uppdaterar i skolan om jag får tillgång till dator. Puss!

Kommentarer
Postat av: klara

varför vill du inte att folk ska veta om din gammla blogg?

2010-12-08 @ 14:58:19
Postat av: Anonym

HEJ SNYGGA BILDER SPECIELLT DET MED ÖGAT

2010-12-08 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0