slide show

Party people

Såhär såg jag ut igår kväll! Dock blev bilden lite konstig.

Igår kväll var jag på ett disco med några sköna människor, bland annat Nina, Micki, Donna och Emina. Vi hade otroligt kul där men det var nästan bara tjejer som kom, men till slut kom det faktiskt killar också.
Jag och Nina åkte ner till stan direkt efter skolan och köpte ett par kilklackar till henne, sedan åkte vi till mig och fixade oss inför discot. Idag så är det ett till disco vi kanske ska på, dit kommer det komma mycket mer folk, så hoppas Nina orkar för jag vill verkligen gå. :)

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: :)

joodå det kommer bli massa med folk i dag på stordiscot(Y)<3

2010-12-18 @ 12:07:56
Postat av: mikaela krantz

kan du inte visa vad du hade på dig igår på discot? :)

2010-12-18 @ 21:45:32
URL: http://thelifeofmichelin.blogg.se/
Postat av: emelie

äru vän me micki igen:)?

skulle gärna bli tacksan frö svar på bloggen:)

2010-12-22 @ 09:33:17
Postat av: Anonym

Vad kul att du & micki är vänner igen ! :)

Eller är ni det ?

Kan du inte berätta lite ? Skulle vara jätte tacksam för svar eftersom det verkar som om micki är jättesnäll , snälla svara ! :)



PS. DIN BLOGG ÄR BARA BÄST !

2010-12-22 @ 18:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0