slide show

Onödiga kommentarer

När fick du din systemkamera och av vem? Du är ju typ fattig :o
Och varför använder du alltid Ninas kläder? Har du inte egna eller, man ser ju att det är hennes, och om man frågar vart du har köpt så får man svaret "inte min tröja".

Svar: Jag hatar såna här kommentarer. Så sjukt jävla onödiga. Varför slösa sin tid på att kommentera sån skit? Alltså varför är min fråga. Jag fick iallafall min kamera för ett år sedan av min mamma. Har redan svarat på den frågan flera gånger. Och vad spelar det för roll ifall jag är fattig eller inte? Varför tror du att jag är det? Sitter jag på gatan och tigger mat eller pengar, då kan man snacka om att någon är fattig.
Jag säger inte att jag är rik, för det är jag verkligen inte, och jag är inte heller fattig. Hur skulle vi annars ha råd med en helt ny tv, nya saker för hemmet, flytten och allt?
Alltså varför ens säga att jag är fattig är jag inte ens är det? Och OCH att jag har på mig Ninas kläder då och då, vi brukar ha varandras kläder ibland.
Det är väl våran ensak om vi ska ha det eller inte? har någon frågat om eran åsikt eller? Jag säger inte att kommentera är förbjudet men varför just säga fattig och att jag använder andras kläder? Det gör väl Nina och mina andra vänner lika ofta också.
Och såklart jag säger att det inte är mitt plagg som jag visar på någon bild till exempel, eller ska jag ljuga och säga att det är min och att den är köpt i till exempel Gina Tricot säger vi, än att bara säga att den inte är min?
Jävligt dålig stil säger jag bara. Kommentera "normala" kommentarer, läs min blogg, följ den om du vill, eller läs den inte alls om du bara vill kränka någon. Jag tar klart som fan inte emot mig, och det ska ni ha klart för.

Kommentarer
Postat av: tina

herregud och om hon lånar kläder från nina och nina

från henne, det kallas inte fattig?

det är faktiskt smart att göra så, herregud mogna upp lite din anonyma sak.

2010-12-26 @ 01:23:37
Postat av: linnea

skit i vad dom säger lev ditt liv så onödiga kommentarer behöver man inte ens skriva så bry dig inte gumman! det räcker med att du har ett bra liv och att du är söt! . Puss

2010-12-26 @ 01:33:34
Postat av: mikaela

Men gud. mogna upp förfan.

bry dig inte om sånna kommentarer Ksenia !

2010-12-26 @ 12:08:18
Postat av: valentina

Herreguuud, jag håller med alla ni 3, Och du Ksenia, bry dig inte, hon e en helt störd människa, eller om det var en kille nu, men lite mycket onödigt ! att skriva så, Bara för att hon lånar sin kompis kläder och allt det så betyder det inte att hon är fattig ?

O du säger så, så kannske du själv är fattig?.

Och varför undrar du om Systemkameran, ?? herregud, hade allting det i huvudet, så ville baara skriva det till den onödiga kommentaren och tjejen/killen !?! Mogna lite. inte Du Ksenia men ja du fattar ! lite onödigt ! Förresten Ksenia du är riktigt söt !:)

2010-12-26 @ 15:47:11
URL: http://valentinasmajli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såå jävla töntiga kommentarer !! Att man är fattig om man lånar andras kläder HAHAHAH Fan det töntigaste jag har hört!! Lyssna inte på dom!!

2010-12-26 @ 19:52:10
Postat av: Anonym

Gu så dryga ;o men iaf.. en liten konstig fråga.. kan du göra designers till bloggar ? :) du behöver verkligen inte, men det skulle vara snällt.

2010-12-26 @ 21:06:50
Postat av: Anonym

så omoget, den som kommenterade är bara avundsjuk på dig

2010-12-26 @ 21:29:23
Postat av: Anonym

kolla du säger har andra frågat om era åsikter eller typ som om du har frågat om deras åsikt det va precis du har gjort gumman !

2010-12-27 @ 00:28:10
Postat av: Kathrine

Alltså, det ända du gör i din blogg är att klaga på vissa läsare!!! Du bloggar.... man måste ta lite skit!

Alla på internet är inte snälla som änglar. Vissa är väldigt ärliga....och om de ser något de stör sig på skriver de det som en taskig kommentar!

Det är bara och ta det liksom....Så sluta klaga snälla du....

2010-12-27 @ 01:06:31
Postat av: tina

Men herregud kathrine låt henne göra vad hon vill !

Det är hennes blogg och hennes problem låt henne göra vad fan hon vill. Du behöver inte lägga dig i och kommentera det är inte din blogg så bara lägg ner.

2010-12-27 @ 16:55:21
Postat av: julia

bra där Kathrine , hellt rätt !



och du tina , lägg ner , snacka inte skit om Ksenia sen :s

2010-12-28 @ 14:36:54
Postat av: sarabästabästa :P

Och om hon är 'fattig' är det din sak eller ?

Och om hon klagar på läsare det är 'ni' som inte ska klaga på henne .

Så jävla onödigt att ens skriva såna saker ?

Låt tjejen vara .

2010-12-28 @ 17:57:43
Postat av: fiaaa

råkade kolla lite tidigare i bloggen nu men jag håller med kathrine och julia där uppe, alltså varför ska man försvara någon man snackar skit om sen? Försöker du vara falsk vän eller? -.-



- och JA jag menar dig "tina"

2010-12-31 @ 21:48:21
Postat av: fia

råkade kolla lite tidigare i bloggen nu men jag håller med kathrine och julia där uppe, alltså varför ska man försvara någon man snackar skit om sen? Försöker du vara falsk vän eller? -.-



- och JA jag menar dig "tina"

2010-12-31 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0