slide show

Nu går jag och lägger mig!

Nu går jag och lägger mig för dagen. Är hur trött som helst.
Har förberett en stor kopp med hett te vid sängen så jag slipper ha ont i halsen på natten, hoppas det hjälper. Ska försöka hinna köpa hals tabletter imorgon efter skolan.

Innan jag ska försöka sova så ska jag komma slutet på filmen 1408, har bara sett bitar av filmen innan jag lägger mig, och nu ser jag klart sista delen.

Imorgon eller på torsdag efter skolan ska mamma hämta min nya fluffiga matta. Längtar tills jag får den, för då är mitt rum helt klart!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du göra en video på hur man utalar ditt namn,eller säga?:)

2010-12-15 @ 19:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0