slide show

När man lovat något..

Jag och Nina hoppar i snön med underkläder.

För ett tag sedan så la jag upp ett inlägg på Facebook. 40 personer skulle gilla så skulle jag och Nina hoppa i snön med bikini/underkläder, och vi skulle däremot filma! Så här har ni ett bevis! Vi håller det vi lovat!

Och angående mina tofsar (som jag ni lovat att visa).. Nu någon dag så ska jag till Nina, så vi får se om jag inte glömmer att låna Volymastern så jag kan visa er!

Är hur som helst hemma nu och lyssnar på musik. Har haft en skön dag med den bästa bruden. Tack för allt! :) 
Är hungrig, så ska se om vi har grejer så att jag kan göra toast. Är hur sugen som helst på det. Och dagens outfit visar jag er imorgon istället då det är bättre ljus.

Med det säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ema

Kan du snälla ladda upp videon där du och Nina dansa? Seriöst tycker jag ni ska skita i vad folk säger.. ni är inte seriösa utan har kul , right? Ni borde ladda upp den igen för den är sjuktbra.

2010-12-04 @ 23:39:38
Postat av: mikaela

hahah :D

2010-12-05 @ 11:38:43
Postat av: tina

haha så söta när ni garvar !

2010-12-05 @ 16:45:12
URL: http://kristinacicak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0