slide show

Morgontrött

Godmorgon alla söta blogg läsare! Eller ska man säga god-dag..?

Jag har iallafall just vaknat, eller för drygt en timme sen ungefär. Jag är hur trött som helst och hatar morgonen, och framför allt så hatar jag söndagar.

Jag just nu. Chokladen fick bli min frukost..

Nina
kommer hem till mig snart, och då ska vi ner till stan och leta julklappar till folk. Kommer självklart inte hitta något som vanligt, liksom, vad vill en vuxen ha i present..? Och så är det jävligt typiskt att man inte hittar något när man väl har pengar, och när man inte har pengar så hittar man massor av fina saker. Typiskt..

Nu ska jag gå och äta breakfast. Frukost och lunch i en.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du fått tröjan ? :) ( snälla svara på bloggen )

2010-12-19 @ 14:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0