slide show

Min tro och det jag tror finns - 30 dagar

Nu var det dags igen, och i det här inlägget kommer jag inte skriva så mycket allt.

Jag kan säga direkt att jag tror på gud. Jag är kristen och jag är döpt. Ibland har folk svårt att acceptera det med jag är kristen och tror på gud. Enda sen jag var jätte liten så har jag haft ett kors på mig. Liksom, varför ska man inte kunna tro på gud? Vem ska ha skapat världen då, eller hur tänker man?

Får ett guld kors.

Döper mig.

Och lite övrigt: Jag tror på andar och har gjort det ett bra tag, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men vissa kanske tror på big bang?

du får ju det och låta som om alla som inte tror på gud är idioter ellerr nått? :s

2010-12-19 @ 13:54:39
Postat av: ksenia

du kanske missuppfattade allting men det är MIN tro och det JAG tror på. varför skulle jag vilja få folk att känna sig som idioter?

2010-12-19 @ 14:11:24
URL: http://kseniajernbom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter kanske konstigt men själv tror jag på att vi är något slags experiment av en galaxs varelser och att våran IQ är en tiondel av deras :P

2010-12-19 @ 14:30:11
Postat av: linnea

jag tycker att folk ska få tro på vad dom vill!

som jag, jag HAR trott på gud. men jag gör inte det längre, och jag vet inte riktigt varför. men jag tror på att det finns något som är snäppet högre än människan!

2010-12-19 @ 15:28:43
URL: http://linnealundgrens.blogg.se/
Postat av: malin

Jag är kristen, och man blir inte kristen av bäbis

dop eller att tro på gud, utan att tro på Jesus. Tänkte att det kunde va bra att veta. Annars kan man mena vilken gud som helst, då skulle du lika gärna kunna va muslim. Man blir kristen om man tror att Jesus va guds son, men självklart tror man ju på gud med när man är kristen.

2010-12-19 @ 16:00:20
URL: http://malligt.blogg.se/
Postat av: maliiin !

ksenia ?

har du inga gammla bilder på dig i ryssland o så ?

skulle gärna vilja se :)

o du har ju bilder från ditt dop då bordde du väl ha en bild på din pappa för han var väl med på ditt dop ?

eller hadde de skiljt sig inan ?

2010-12-20 @ 00:00:49
Postat av: Hamta

Nej vad söööööt när du döptes!! :D

2010-12-20 @ 16:43:24
URL: http://hamtis.blogg.se/
Postat av: ilse veldhuis

hej! jag förstår dig helt! men jag har en jätte viktig fråga.....jag har ett problem....JAG är nämligen INTE döpt men tror på gud jätte mycket och jag tror inte på big bang...jag vet inte vad jag ska göra..kan man tro på gud utan att va döpt eller tillhöra en religion?........jag har tänkt på att döpa mig när jag blir äldre..jag är nämligen 13 år gammal. ifall nån har en idee är jag väldig tacksam.

2013-11-19 @ 05:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0