slide show

Min första kärlek - 30 dagar

Dags igen. Ska skriva om min första riktiga kärlek. ♥

Dom flesta vet vem det handlar om, men jag nämner ändå inte namnet. Det var för typ ett år sen nu. Jag åkte till Umeå på jullovet 2009. Och den 1 och en halv veckan jag var där, gjorde mitt liv. Jag hittade honom jag letade, äntligen. Fan va underbar han var och fortfarande är. Minns alla biokvällar vi varit på, alla filmer vi sett, allt vi gjorde. Minns då vi låg i Fannys säng.. Och våran film är New Moon.. Alltså helt sjukt.
Jag lärde känna honom när jag blev vän med min nuvarande bästa vän, Jannike. Vi brukade vara i det området där han bor. Vi busplingade hos folk och hade hur kul som helst. Gjorde en massa galna och roliga saker. Har känt honom i ungefär 3 - 4 år nu nästan, om jag kommer ihåg rätt. jag visste iallafall att han var den rätta direkt. Eller rätta och rätta, han var helt perfekt liksom. Blev kär, hur fort som helst. Min första riktiga kärlek.. Men nu har vi svag kontakt eftersom vi bor så långt ifrån varandra.

Det var det.

Kommentarer
Postat av: mikaela (:

Du skriver ju jätte bra! önska jag också kunde de:)

2010-12-08 @ 20:04:21
Postat av: lina

gud vad fin du är på din header :D

2010-12-08 @ 22:03:07
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/
Postat av: tess

riktigt fin blogg du har :D

2010-12-09 @ 09:40:51
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0