slide show

Min familj - 30 dagar

Det här kommer nog många av er läsa. Det är flera som har frågat mig om min pappa och min mamma och vem jag bor hos och varför och så vidare. Här kommer ni få svar på några av era frågor iallafall.

Jag är helt ryss, så båda mina föräldrar är från Ryssland så jag slipper förklara det senare.
Jag kan börja med min mamma. Hon är en sjukt rolig och omtänksam person som man inte kan bråka med, haha. När man väl bråkar med henne så är det helt kört på alla sett. Nej men, hon är en underbar människa.
Hon tar hand om mig och gör allt för mig, tack för att du finns, jag älskar dig. Hon har alltid varit där för mig i alla lägen. Och såklart vi bråkar då och då, det gör ju alla, för att ställa saker och ting till rätta osv. Vi flyttade till Sverige på grund av att hon inte ville att jag skulle gå på en skola i Ryssland, eftersom dom inte alls är bra. Det förklarar också att hon är en bra mamma, hon vill att jag ska ha det bra och leva ett bra liv. Hon bryr sig helt enkelt.
Lite övrigt då. Hon jobbar som fotterapeut här i stan och älskar att göra roliga saker. Till exempel åka någonstans och hitta på något med mig, hon gillar att hjälpa folk, ligga på stranden och ta det lugnt och såklart att umgås med sina vänner. Det finns så mycket att skriva om henne men just nu så står det still i mitt huvud.

Finaste mamman man kan ha.

Min pappa. Han bor kvar i Ryssland. Vi har absolut ingen kontakt alls. Om jag minns rätt så såg jag honom senast när jag var 5-6 år. Efter det så flyttade han till Moskva och bodde hos sin mamma tror jag.
Jag kommer ihåg några saker riktigt väl då vi bodde i Ryssland. Han köpte alltid kinder ägg till mig varje gång han hälsade på, han gav mig presenter och tog mig på alla ställen jag älskade. Cirkus, teater, köpte massa grejer osv. Riktigt snäll pappa hade/har jag. Fast jag vet ju inte hur han är nu mer, men hoppas på samma person.
Vi pratar aldrig, vi mailar inte och vi ses aldrig. Mina föräldrar är skilda som ni märker.
Själv så vill jag fortfarande ha kontakt med min pappa, men vissa saker går bara inte. Jag vill heller inte söka upp han när jag blir äldre, det känns helt fel. Har tyvärr ingen bild jag kan visa på pappa.

Hoppas det här räcker, vet inte vad jag ska skriva mer.

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

fin mamma du har (:

2010-12-09 @ 21:44:54
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: ~ sarabaatman.

Din mamma är faktiskt enormt fin. Hon liknar dig runt munnen haha.



Beklagar det där med din pappa.

Du har säkert fällt många tårar..

2010-12-10 @ 21:54:23
Postat av: Anonym

va läskigt, exakt så har jag oxå, typ flytta hit från ryssland och pappa är kvar osv.. :)

2010-12-14 @ 21:49:10
Postat av: Anonym

gud vad fin mamma du har :o

tycker det verkligen det är synd det med din pappa, beklagar :/



2010-12-17 @ 18:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0