slide show

Min bästa vän - 30 dagar

Jannike Eriksson

Nu ska jag försöka berätta lite kort om min bästa vän, Jannike.
Vi träffades första gången genom en kompis som vi båda var vän med. Vi gick på bio och såg första Alvin och gänget filmen om jag minns rätt, jo det tror jag. Vi fick kontakt direkt, det klickade liksom till.
Vi har gjort så många grejer ihop. Vi har firat nyår tillsammans, vi snackar om precis allt och mycket mer. Vi är som systrar helt enkelt. Vi har varit vänner i 5 år snart.

Älskling, hoppas att allt är bra och att vi ses snart.



Detta inlägg skulle upp för någon dag sen, men glömde helt bort det så det hamnade i utkast, tur att jag såg det nu! Måste skärpa mig, hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ! har jannike någon blogg ??

2010-12-14 @ 18:39:22
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

sjukt snygg blogg! :)

2010-12-14 @ 19:00:24
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: Janna

jag älskar dig ksenia...

ååh jag ska göra allt jag kan för att komma till norrk. så tro inget annat!

Du är den enda för mig,

du är hela min fucking värld älskling..

dör du dör jag.

Du är som en syster jag aldrig fick..

Jag älskar dig helt enkelt hoppas vi ses snart hun,<3

2010-12-14 @ 20:09:54
Postat av: Anonym

ooooooooooh vilken diss till nina

2010-12-15 @ 15:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0