slide show

Lördags mys

Förberett med chips, dipp, julmust och apelsin marabou (som är min favorit choklad) nu ikväll. Tänkte kolla på en massa filmer inatt också. Undra hur länge jag kommer orka vara uppe.

Dagen började med att Nina kom till mig och hämtade sina saker, vi drack te och fixade oss också. Efter det åkte vi ner till stan och träffade 2 pojkar som vi fikade med. Efter det åkte vi till det där discot jag pratade om innan, fast vi var bara utanför och stack hem efter 5 minuter typ. Men sen så åkte jag dit igen fast utan Nina och var där med Micki och en söt tjej som heter Vanessa. Jag kom hem klockan 12 ganska så exakt och nu så ligger jag i min säng med dö ont i fötterna. Har haft mina klackskor hela dagen förutom discot, så jag har ganska så ont..

Nu ska jag välja ut lite filmer som jag ska se inatt, kommer med resultatet senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ksenia, undrar bara en fråga, var inte du o micki ovänner? :) hoppas att de löst sig iaf!

2010-12-19 @ 01:35:21
Postat av: mikaela :)

Låter mysigt :)

2010-12-19 @ 10:59:03
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAAaa det undrar jag med ?! ;O

2010-12-19 @ 12:00:32
Postat av: anne

det känns som om du utnyttjar micki , när inte nina vill/kan går du till henne ?

du sa att ni aldrig kommer bli vänner igen ?

och om man är med varandra varje dag jätte ofta så tröttnar man på varandra .

Men du är ju med Nina hela tiden , kommer du inte tröttna på henne då ?

tycker inte du är någon bra kompis om du gör så ..

men det är ju vad jag tycker , tänk lite så kanske du förstår lite mer :)

ett tips bara , hackar inte på dig , bara undrar ? :)

KRAM

2010-12-19 @ 15:05:52
Postat av: an

hur gör du dipp? Skulle va snällt om du sa :)

2010-12-22 @ 15:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0