slide show

Juldagen

Nu är jag hemma. Åkte till stan och träffade Nina och sen åkte vi upp direkt till Klockaretorpet och träffade några andra som vi var hos. Vi satt och lyssnade på musik och pratade om bland annat andar, sen hörde vi massa ljud som steg i trappan och knackningar och så vidare, och det var bara vi hemma.

Nu är jag hemma iallafall, trygg och säker. Har precis gjort te och äter Toffifee. Funderar på att ladda ner en film, men vet inte riktigt vilken. Mina ögon är hur trötta som helst, vet inte varför, skulle kunna somna när som helst. Men jag ska vara vaken länge har jag bestämt mig.

Här är en söt bild sen tidigare idag. Fastnade inte på bild heller.

Vi var ju på stan på dagen och på väg till mig så träffade vi på en jamaican kille som bara pratade engelska med oss. Han var hur rolig som helst och pratade om bombaclad, fast än vi inte visste vad det var. Frågade om vi kunde ta kort med han, men han sa att han var dyr haha, men till slut gav han sig.

Nu blir det film time!

Kommentarer
Postat av: mikaela :)

varför har du slutat med '30 dagar' ? snälla svara

2010-12-26 @ 17:19:54
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte du ha frågestund på bloggen? :)

Förlåt för att jag är anonym för att bloggare brukar störa sig på det, men jag har ingen blogg och du känner nog inte mig :p

Ps. Superfin blogg! :)

2010-12-26 @ 18:47:58
Postat av: IChBinEinBelriner

1. Bombaclad 59 up, 84 down

buy bombaclad mugs, tshirts and magnets

Coming from Jamaican urban slang-

meaning the dried menstruation blood on/in/of a female genitalia

Hey, you piece of bombaclad!



Usualy used with the word batti-boy

2010-12-29 @ 03:37:33
URL: http://4chan.org/b/
Postat av: Anonym

hej nina drömde om dig o ksenia ni kidnappar mig och så har vi detroligt ibland och tråkigt o så knullar vi hälsningar .........

2010-12-30 @ 00:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0