slide show

"Jersey Shore bitch!"

Nu har jag borstat tänderna, bytt om, hämtat iskallt vatten, klippt mina lösögonfransar så att dom passar tills imorgon och nu ligger jag i sängen. Måste verkligen sova så att jag kommer upp imorgon. Måste upp hur tidigt som helst för att fixa mitt hår och smink och allt det där som tjejer måste fixa.. ;) Hoppas jag vaknar och inte snooza i typ en timme (som jag dock råkade göra i morse). Ska ju också som sagt gå upp på scenen och säga "god jul och gott nytt år" på ryska, framför alla på hela skolan. Snacka om pinsamt..

Innan jag lägger mig och sover så ska jag kolla på ett gammalt avsnitt av Jersey Shore, vilket är jävligt bra! 

Godnatt alla söta läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0