slide show

Dan före doppare dan.

En bild jag tog igår på morgonen.

Idag vaknade jag strax efter klockan 12. Är hur trött som helst fortfarande. Har bara legat i sängen och ätit frukost. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Kanske träffar Nina lite senare och gör något. Gud vad skönt med jullov, har verkligen längtat. Slipper skolan nu i 2 och en halv vecka. Dö bra! ;)

Imorgon är det julafton, undra vad jag får i julklapp.. Hoppas en ny mobil iallafall. Har tjatat om en mobil i 1 och ett halvt år nu, sen jag förstörde skärmen på min förra Samsung touch förra sommaren. Smart tjej! Själv har jag hittat en julklapp åt mamma, köpte den igår. Min mamma vill aldrig ha någonting, hon säger inte vad hon önskar sig, men hoppas hon blir glad för det jag köpt.

Kommentarer
Postat av: mikaela :)

Du skriver typ inte det där med '30 dagar' längre ?

2010-12-23 @ 15:06:25
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0