slide show

Camera

Mammas kamera på bilden, tagen med Nikon.

Jag använder en Nikon D60 och den är helt klart super. Mammas kameras batteri la av så kunde inte ta kort på min kamera, men en bild på den finns HÄR. Den tar iallafall sjukt skarpa och fina bilder. Den har 10.2 megapixel, riktigt bra. Rekommenderar den till alla nybörjare. Sen när man blir bättre på att fotografera osv kan man köpa en Canon, dom är lite bättre enligt mig.

Mammas kamera är en Panasonic DMC fx7 (den på bilden ovan). Den tar också sjukt fina bilder, men dock har den bara 5.0 megapixel. Tror nog inte att min mamma bryr sig så mycket om just det, bara den kan ta bra bilder!

Det var väl det!

Kommentarer
Postat av: emelie

he upp bilder hur man gör dina toffsar:)

2010-12-15 @ 19:57:58
Postat av: Anonym

Hur mycke kostar din kamera ? :)

2010-12-15 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0