slide show

Another picture

Här är en annan bild på min "nya frisyr"

Har just kommit hem från Klockaretorpet, Borgmo. Disco mötet tog typ 10 minuter och vi fick säga vad vi tyckte och så vidare. Kommer nog bli ett disco i slutet av januari eller något, kommer bli grymt! ;)

Sitter skönt i min säng och lyssnar på Missy Elliott. Sjukt grym är hon, får sån där danskänsla. Ska se om jag och Nina ska upp till Borgsmos fritidsgård och boka lokal igen så vi kan dansa lite. Dö kul!

Nu ska jag ladda ner lite filmer så jag har lite nytt i datorn. Efter det lägger jag upp ett inlägg om vilken/vilka kameror jag använder, det var någon som undrade det. Så ska se om jag fixar det! Ha det bra så länge så slänger jag upp ett inlägg snart! ♥

Kommentarer
Postat av: sötaste läsaren ever ;**

NÄR SKA DU LÄGGA UPP DINA TOFSAR STEG-FÖR-STEG !!!??



jag väntar lika mycket som en nakenhund i alaska väntar på värme !



kram <3

2010-12-15 @ 19:44:32
Postat av: takwa

det blev riktigt snyggt med lugg!

skecka gärna min blogg :)

2010-12-15 @ 20:13:38
URL: http://feelnormaal.blogg.se/
Postat av: mikaela :)

sjukt fin du är !

2010-12-15 @ 20:40:39
Postat av: Anonym

Du är såå söööt !!

2010-12-16 @ 09:18:49
Postat av: IZAH

Var är din t-shirt köpt? sjuktfin!

Hoppas du svarar snart som möjligt.. skulle uppskatta stort.



Kram

2010-12-18 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0