slide show

Skolan är kul, inte.

Hej!

Idag så slutade jag 14.10 och kom hem kanske halv 3. Och idag började vi gå efter schemat faktiskt, inte kul alltså fast imorgon får vi kolla på film, så det är ju helt okej! Nu när jag går i 8an så är det ju stenhårt arbete som gäller, och jag lovar att jag kommer tvinga mig själv att plugga varje kväll innan prov eller läxa osv eftersom vi har betyg.. Jag lovar.. För er som inte vet så hatar jag verkligen skolan, det får mig inte på humör alltså, aldrig.
Någon som håller med, eller är ni helt tokiga i huvudet och gillar skolan? ;)

En gullig bild från skolan idag!

Kommentarer
Postat av: mikaela

samma här !

hata skolan!



:D

2010-08-26 @ 16:47:27
URL: http://onlymicki.blogg.se/
Postat av: e

Jag går i nian nu och verkligen stressade i åttan, jag hatar också skolan men stressa inte för mycket börja tidigt att plugga gör allt i tid och gör i lagom takt.

2010-08-26 @ 17:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0