slide show

Gratisbio!

Det är nog redan några som är medlem på Gratisbio, men dom som inte är det borde verkligen ge det en chans och testa det! Jag har under en riktigt kort tid samlat ihop massa poäng och sedan fått hem flera presentkort! Poängen samlar jag genom att logga in varje/varannan dag, skriva i andras gästbok och bli vänner med andra medlemar! Man kan även besöka olika hemsidor, spela roliga spel, gå med i tävlingar och gör andra gratis erbjudanden.

Snart har jag tillräckligt med poäng för att beställa ett till presentkort, biobiljett eller biomeny! Jag får det alltså helt gratis, 100%! Och det kan ni också få!

Om ni blir medlemmar här, så får ni 50 poäng som startpoäng och 25 extra poäng för att ni blir medlem genom min länk, det blir alltså 75 hela poäng! Det går förresten sjukt snabbt att skaffa poäng, var bara aktiv och gör gratis erbjudanden! :) Klicka på länken nedan för att bli medlem!

Bli medlem här.

Här är några bevis på att det fungerar!

Kommentarer
Postat av: Mr Sky

Har tänkt på att bli medlem men det har inte blivit kanske ska göra det nu:D.

2010-08-08 @ 14:48:17
URL: http://mrsky.tumblr.com
Postat av: felicia

men den där kortet på bilden, vad används den till?

kan den använda i klädaffär? eller? :) du kan svara i ett inlägg eller något.

2010-08-08 @ 16:08:58
Postat av: Anonym

vad är present kortet till då?

kan du svara på bloggen eller nåt sånt som svar på tal eller nåt?

2010-08-08 @ 16:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0