slide show

Blåbärspaj

Mums!


Har just tagit lite blåbärspaj med vaniljsås. Fyfan vad det är gott alltså. Mammas kille kan verkligen laga!

 

Jag hatar att vara sjuk.. Verkligen. Man kan inte gåra någonting, inte ens gå bort från sängen förän man typ hostar och mår illa. Ush..  Det lustiga är att jag sa för mig själv att jag ville bli sjuk, i söndags, sen blev jag det dagen efter. Lyckat va? ;)

Har iallafall sett film och bara slappat. Äter faktiskt riktigt mycket för att vara sjuk, egentligen brukar jag inte ha någon aptit, men den här gången så har jag det!

Kommentarer
Postat av: Moa

sv, åh vad gott det ser ut att vara!

Ja, nästan hela min klass är typ sjuk... så man är då inte ensam om det. :/

2010-08-31 @ 17:16:59
URL: http://mohaaa.blogg.se/
Postat av: daniella

har du inte din låtsas pappa kvar? ''mammas kille'' kan du inte svara? inte nog bara jag som funderar efter det. du inte skrivit om honom på ett Lååångt tag. är det slut?

2011-05-12 @ 18:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0