slide show

Söndag

 

                                                        Jag just nu. Mumsar på en honungsmelon!

Hallo!

Idag vaknade jag ungefär kvart i 11. Försökte somna om rätt länge men till slut gick jag upp och åt frukost eftersom jag bara låg och vände på mig... Har inte planer för idag alls. Vad gör man på en söndag liksom? Kanske går ut och går eller något. Gick ut på balkonen för en stund sen, i bara natt t-shirten, och det var riktigt varmt.
Stan stänger om en timme ungefär och i Hageby C är det inte kul, eller iallafall inte idag, för det är bara en dans grupp som kommer uppträda. Får se vad som händer helt enkelt!


Annonser från BloggPartner

Kommentarer
Postat av: :)

Kan du inte lägga ut dom dära videosarna när du dansar i en park.. som du gjorde för ett tag sen på din förra blogg :]

2010-04-25 @ 15:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0