slide show

Update

Hello!

Har inte bloggat på ungefär 2 dagar nu eftersom jag sov över hos Micki, och igår var vi ju i Stockholm hela dagen så jag hann helt enkelt inte. Tänkte bara uppdatera med lite bilder från igår. Vi var som sagt i Sveriges huvudstad och kollade läget. Shoppade gjorde vi såklart också!

Vägen dit. På tåget.

I nästa inlägg så lägger jag upp bilder från själva "rundturen" i staden.
Och inlägget efter det så kommer jag visa upp det jag har handlat och lite till. Gick på stan här i Norrköping idag också och köpte lite saker som jag tänker visa med.

Nu ska jag slänga mina ouppätna makaroner och gå iväg till stan för att möta upp Micki. Hon skulle köpa ett likadant halsband som jag gjorde idag, så.. ha det så bra så länge. Kyssar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vill bara säga att din blogg e fett bra ! :D

2010-04-09 @ 18:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0