slide show

Tivoli!

Hallå där!

Vad har ni gjort idag? :) Jag har haft det kul iallafall! Först var jag ju såklart i skolan till klockan 3 och sedan så gick jag och Micki till Axels nöjesfält som startade idag! Det håller på ända tills på söndag. Dom har mina favorit karuseller där, iallafall 2 av dom - Extreme fly (precis som Space Jam) och Break Dance. Ville tyvärr inte åka något idag på grund av vårat "superfina" vädret här. Har regnat i princip hela dagen så.. Men imorgon ska jag fan i mig åka Extreme fly iallafall.. Om jag vågar.

Nyss så åt jag tacos, och jag var till och med kocken! Gott blev det också!
Idag blev det inte så mycket blogging som ni kanske har märkt, Det är ju på grund av att jag varit borta hela dagen.

Nu ska jag gå mot TV:en och sätta på Andra avenyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0