slide show

The rose..


Foto: Ksenia [Jag] - Nikon D60 - Nikkor DX 18-55 mm

Bilden åvan har mycket bättre kvalite än vad den har här. Har lagt på lite mörkare ljus på den annars är den helt oredigerad.


Dagens humör: Trött.


Dagens mående:
Prima!

Dagens borde:
Gå ut och springa eller bara ta en promenad så att jag rör på mig & plugga inför NO provet imorgon. Och NI borde följa min blogg! bloglovin


Dagens frisyr: Slarvig uppsatt knut/tofs.


Dagens smink:
Mascara och lite Dream Matte mousse foundation under ögonen.


Dagens klädsel:
Mjukisbyxor, t-shirt och kofta.


Dagens planer:
Plugga och sova.

Dagens materiella vill ha:
Pengar, biljetter till Umeå och kamera tillbehör.


Dagens fundering:
Hur länge kommer askan från Islands vulkan vara i Sverige och.. hm.. När öppnar Himpa?


Dagens beroende:
Morötter, hehehe.


Dagens tråkigaste:
Att det fortfarande är tisdag.


Dagens längtan:
Att få träffa Joel, Jannike, Wilma och Klara!


Dagens superlängtan:
Sommarlooooooov!


Dagens tidning:
Kollat runt lite på aftonbladet och NT (norrköpings tidningar) på datorn, om det nu räknas.

Dagens låt:
If we ever - David Guetta feat. Makeba


Kommentarer
Postat av: josefine

vilken fin blogg du har ! :)

2010-04-20 @ 19:19:33
URL: http://girlsandboys.blogg.se/
Postat av: hanna

hur får du håret så? (A)

2010-04-20 @ 20:07:59
URL: http://hannaincolour.devote.se
Postat av: Katja

så söt blogg! :)

gillar ditt hår! ;o

2010-04-20 @ 20:16:56
URL: http://kaatjajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0