slide show

Tandläkaren? nej tack!

Tja!

Kom hem för någon timme sen och nu sitter jag ovh äter en massa godis + kexchoklad och påskmust!
När jag kom hem så kollade jag igenom posten eftersom mamma inte var hemma, och då såg jag att det hade kommit post till mig! Från tandläkaren... Alla vet nog hur mycket jag hatar tandläkaren, typ det värsta som finns. Och jag har redan fått en tid nu på fredag!? Jag ska ju till Stockholm nu på torsdag och kommer säkert hem igen ganska sent. Måste be mamma ringa till dom och byta tid. Tänk om jag har hål! :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort bilden.

det är inte bra att du visar adressen, det kan vara äldre än ungdomar som läser din blogg!

2010-05-13 @ 18:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0