slide show

Talang 2010

Hej mina nära och kära!

Som ni kanske har märkt så har min uppdatering sjunkit och så dom senaste dagarna, och igår bloggade jag inte alls.. Ber om ursäkt. Men nu ska jag ta tag i det och skriva mer! I promise.

Snart börjar Talang, 20.00, och jag ska självklart se det. Förra veckan så var det 2 stycken grupper som jag kände som var med. Okej, det där lät lite krångligt men iallafall. Street Vibe var med och 2 andra killar som beatboxade, och dom bor faktiskt i samma område som mig. Men som ni kanske minns så dansade jag med just Street Vibe i 4 veckor, så jag känner dom rätt bra nu!
Synd att dom inte gick vidare. Själv tyckte jag att dom inte var lika bra nu än när odm sökte till Talang i Hageby C..
Nu ska jag gå och sätta mig skänt i soffan och sätta på 4an! Uppdaterar senare. Puss.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0